Структура методичної роботи     

  загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня с. Ватинець

                            на 2017-2018 н.р.

На основі аналізу результативності  роботи за 2016 – 2017 н.р. та вивчення запитів педагогів затвердити таку структуру методичної роботи в школі:

 

1.     Методичне об’єднання класних керівників « Удосконалення розвитку життєвої компетентності учня засобами життєтворчості»

                                                                                          4 засідання

     Керівник – Куліш С.С.                                секретар – Кардаш Л.В.

 

2.     Проблемний семінар « Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі»

                                                                                           4 засідання

    Керівник – Киричук С.І.                                      секретар – Голій Г.Л.

3.     Культурологічний семінар дл всіх педагогічних працівників школи.

Керівник – Куліш С.С.                                               4 засідання

4.     Затвердити методичну раду в такому складі:

-         Ліщук Н.М. –     голова ради

-         Куліш С.С.-    член ради

-         Голій Г.Л. – член ради

-         Кардаш Л.В. –  член ради

-         Затока В.А. . –  член ради

 

5.     Засідання загальношкільного батьківського комітету.

                                                                                        щомісячно

     Керівник – Затока В.А.                                    секретар – Голій Г.Л..

 

6.Забезпечити участь педагогів школи у різних формах методичної роботи в межах округу, району, області.

 

7.Забезпечити участь педагогів у роботі міжшкільних методичних об’єднаннях на базі округу , району ( відповідно до плану).

 

8. Провести такі шкільні методичні заходи:

-  конкурс педагогічної майстерності « Учитель року»

-  методичні дні « Педагогічні інновації в творчому доробку вчителів школи»

-  виставку « Творчі сходинки педагогів Горохівщини».

-  тиждень нестандартних уроків.

     -  круглий стіл по обміну досвідом з питань впровадження науково-

     методичної проблеми.